Gå till huvudinnehåll

Kundvårdsutbildning

Utbildning

Satsa på god, rättvis kundvård

Boka dig och personalen på kundvårdsutbildning med Joachim Due-Boje. Kursen anpassas för ert företag och genomförs hos er, i en lokal nära er eller via webbinarium, enligt gällande rekommendationer.

Ur innehållet

Vad är viktigast på världens bästa verkstad? * Kunden på verkstaden * Konsumentköplagen * Kundmottagningen * Långtidsvärde på en kund * Hur ska jag undvika en missnöjd kund? * Köpvärt - backjobb * Vad vill kunden ha? * Hantverkarens kroppsspråk * När kunden har åkt hem

Målgrupp

Servicerådgivare, reservdelssäljare, verkstadschef, bilsäljare. Kursen passar alla som har med kunder att göra.

Kursavgift per företag/kurstillfälle
Obegränsat antal deltagare

MRF-medlem 12 500 kr. Icke medlem betalar 17 500 kr.

Kursavgiften inkluderar ev resa och är exklusive moms.

Kursledare

Joachim Due-Boje, Servicemarknadsansvarig på MRF, delar med sig av sina egna erfarenheter under 30 år som verkstadsägare.

Frågor gällande kursbokning besvaras av Anna Nilsson Bålman tfn 08-701 63 27 eller e-post till anna.n.balman@mrf.se

Extra information kan tillkomma för respektive tillfälle


Skriv ut

Intresseanmälan